ico_facebookico_pinterestico_houzzico_youtubeico_behance

                                                                 Amenajarea interioara a birourilor

                                                                          Arhitect Ionescu Adrian

 

  1. Care este oferta dumneavoastra de servicii/echipamente/mobilier in domeniul amenajarilor interioare? (in general si/sau cu referire la amenajarea birourilor)

Compania Evosign realizeaza proiecte de design interior, de inalta clasa, pentru toate tipurile de spatii: residential, comercial, administrativ.

Proiectul de amenajare interioara cuprinde mai multe etape printre care se regasesc, partea de consiliere, conceptul de design interior, realizarea imaginilor tridimensionale, realizarea planselor tehnice si urmarirea executiei.

Ceea ce ne caracterizeaza pe noi, este calitatea si claritatea proiectelor de amenajare interioara, datorate in primul rand rigurozitatii cu care sunt analizate spatiile si este rezolvata problema functionala si estetica, si in al doilea rand prezentarilor tridimensionale in cel mai realist mod cu putinta.

Astfel vizualizarea spatiilor prin intermediul imaginilor fotorealiste, reprezinta solutia clara si exacta a ceea ce va fi in realitate.

Scopul nostru este imbunatatirea calitatii vietii si obtinerea unui maxim de functionalitate si stil. 

 

 bulieris_birou1fr252

 

  1. Care sunt diferentele pe care le presupune amenajarea unui spatiu cu functionalitate de birou/uri, fata de amenajarea unui spatiu in scop locativ/ca si locuinta?

Cele doua tipuri de spatii corespund unor programe diferite de arhitectura, si unor activitati specifice. De accea trebuie tratate diferit in functie de caracteristicile si destinatia fiecaruia.

Spatiul de locuit are caracter de adapost, locul in care te relaxezi, te intalnesti cu familia, te odihnesti. Acest lucru este evident prin intelesul intrinsec al termenului “casa”, si se refera la nevoile personale si la spatiul privat.

Spatiul destinat birourilor, surprinde relatia omului cu munca lui, dezvoltata in cadrul unui mediu cu caracter predominant public. Acesta se afla intr-un dublu raport:

- cu omul -sub aspect fiziologic, asigurand conditii de microclimat, confort acustic, izolare, conditii de confort ergonomic si -sub aspect psihologic prin decoratie, ambianta, cromatica, etc.

- cu munca ;un plan organizatoric ce presupune -relatii ierarhice (cu ceilalti oameni) si                -relatii functionale (dintre om si material)”1 “Programe de arhitectura” - Gheorghe Vais

Mediul in final trebuie sa respunda necesitatilor functionale si estetice pentru care a fost creeat, pentru ca un design de birouri inspirational si durabil nu numai ca scade absenteismul si creste productivitatea dar duce si la eficientizarea costurilor energiei. 

 

 bulieris_birou_4fr1

 

  1. Ce provocari implica, pentru un arh. designer, amenajarea unui spatiu care va avea functionalitate de birou/uri? 

Fiecare business este unic in felul lui, si de aceea una din provocarile pe care le intampina un arhitect designer este acela de a identifica relatiile si modul de lucru corespunzator companiei, pentru a creea cel mai eficient si mai inspirat design interior, astfel incat sa transformam nu numai spatiul propriuzis destinat birourilor, ci si intreagul business.

Designul de interior pentru birouri are ca scop realizarea unui ambient placut atat pentru cei care-si desfasoara aici activitatea de zi cu zi cat si pentru clienti. In mod special in cazul unui birou de avocatura imaginea creata prin designul spatiului de birouri trebuie sa accentueze stabilitatea, dinamismul si succesul cabinetului. In cazul proiectului designului interior birouri prezentat in cele ce urmeaza aceste deziderate au fost atinse utilizand un stil minimalist dar utilizand o cromatica vie si foarte moderna. Ambientul rezultat este atat extrem de functional cat si pe deplin personalizat pe fiecare incinta. Iata in cele ce urmeaza viziune noastra despre cum ar trebui sa arate  un design interior pentru birouri.” 2  www.evosign.ro- Design interior birou de avocatura

 

 bulieris_sala_sedinte_marefr2

  1. Ce ne puteti spune despre tendintele in amenajarea birourilor?(MATERIALE, CROMATICA, ECHIPAMENTE, ACCESORII, FORME, DIMENSIUNI, ILUMINAT, VENTILATIE, PLAFOANE, STRUCTURAREA, COMPARTIMENTAREA SPATIULUI ETC)?

In ultima vreme, au fost folosite tot mai des spatiile deschise fara compartimentari, cu un partiu liber care sa lase posibilitatea modificarilor dictate de flexibilitatea angajatilor, avand astfel implicatii directe asupra cresterii eficientei si creeativitatii acestora. Compartimentarea prin panouri amovibile si mobilierul modular permitand adaptarea la orice tip de spatiu.

Managerii companiilor acorda mai multa atentie nevoilor angajatilor, creeandu-le spatii verzi amenajate, si spatii de relaxare folosind mediul inconjurator mult mai mult pentru a avea intalniri creeative sau conversatii relaxante.

Cromatica folosita in amenajarea interioarelor birourilor este adesea regasita in sigla si culorile companiei, tratand spatiile diferentiat in functie de utilitatea lor. Stilul predominant este cel minimalist cu linii drepte si accesorii simple, culori nuantate si accente subtile.

 

 bulieris_sala_sedinte_micafr2

 

  1. In contextul crizei, unii beneficiari se indreapta catre spatii mai reduse, in vederea amenajarii acestora ca si spatii cu functionalitate de birou/uri. Ce recomandari ati face unui potential beneficiar, cu privire la solutiile posibile pentru amenajarea unui spatiu restrans, in vederea unei functionalitati de birou/uri? Cum pot fi reduse spatiile de lucru? etc. 

Unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie tinute cont in amenajarea unui ansamblu de birouri il reprezinta ergonomia spatiilor, care trebuie sa corespunda necesitatilor functionale individuale si colective ale personalului angajat.

Prima varianta ar fi sa apeleze la un specialist care sa-i ordoneze si sa-l indrume in organizarea spatiului destinat birourilor. Acest lucru se poate face printr-un simplu plan de compartimentare si mobilare, din care se va alege varianta optima, in urma discutiilor.

A doua varianta ar fi utilizarea echipamentelor electronice care folosesc un spatiu mai restrans, si o mobilitate mai mare, cum ar fi sistemele notebook, si wireless. Un lucru care poate avantaja lipsa de spatii, ar fi partiul liber si utilizarea anumitor incaperi in functiune multipla.

De exemplu, transformarea unei sali de consiliu in sala de prezentari sau, sala de conferinta, sala de seminarii, sala de cursuri prin aranjarea mobilierului in mai multe variante.

Spatiul trebuie sa fie astfel optimizat din punctul de vedere al exploatarii, dar in acelasi timp sa permita angajatilor sa-si desfasoare activitatile fara sa deranjeze pe ceilalti din jurul lui sau fara sa fie deranjati.

Indeplinirea conditiilor esentiale de confort duce la obtinerea unui birou modern si in acelasi timp la cresterea eficientei muncii si scaderea stresului colectiv.

 

biroul_bulieris_var_2fr244

 

 

Vizualizare 3D Cluj. Servicii

vizualizare 3d, perspective 3d, animatie 3d, proiectare 3d, modelare 3d, randari 3d, vizualizare arhitecturala, prezentare 3d,  proiectare case 3d, proiectare mobila 3d 

Design interior Cluj Napoca. Servicii:

design interior casa vila, amenajare apartamente, proiect design hotel, design interior restaurante baruri, amenajare birouri, design magazin, design interior showroom, amenajare spatii publice, amenajare stand expozitii, design interior mall, design interior mobila, design interior living room, proiecte gradini, proiecte mansarda, design interior bai, design interior bucatarie,design interior birouri, design fatade, amenajari terase exterioare, design interior dormitoare, amenajare SPA, design camera copii.
Produced by Eurobit Media Copyright 2010 Evosign Design Interior | toate drepturile rezervate